Strīdu risināšana ar masu informācijas līdzekļiem

Tiesiskā palīdzība masu medijiem un tām personām, kuru intereses tika aizskartas sakarā ar publikāciju masu informācijas līdzekļos.

1. Publicētās informācijas analīze un pārbaude (gan pirms publikācijas, gan pēc tās) nolūkā noskaidrot:

  • vietas, kas skar fizisko un juridisko personu intereses,
  • momentus, kuri varētu tikt uztverti kā ziņas, kas aizskar fizisko un juridisko personu godu un cieņu un ietver apmelojumu,
  • likuma par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem pārkāpumus, kā arī citu normatīvo aktu (civillikums, likums par reklāmu, likums par konkurenci, krimināllikums u.c.) pārkāpumus.

2. Palīdzības sniegšana augstāk minēto neatbilstību un pārkāpumu novēršanā, strīdus situāciju nokārtošana.

3. Konsultāciju sniegšana par iespēju iesniegt pretenzijas un prasības pieteikumus to personu vārdā, kuru intereses tika aizskartas sakarā ar publikāciju masu informācijas līdzekļos.

4. Pretenziju, brīdinājumu, prasības pieteikumu u.c. dokumentu analīze, kas saņemti no personām, kuru intereses tika aizskartas sakarā ar publikāciju masu informācijas līdzekļos. Konsultāciju sniegšana attiecībā uz saņemtā dokumenta pamatotību vai nepamatotību, turpmākajām tiesiskajām darbībām, argumentētās atbildes sagatavošana, piedalīšanās pārrunās par radušos strīda nokārtošanu.

5. Palīdzības sniegšana tām personām, kuru intereses tika aizskartas sakarā ar publikāciju masu informācijas līdzekļos, pretenziju, brīdinājumu, prasības pieteikumu u.c. dokumentu sastādīšanā nolūkā aizstāvēt to intereses lietās pret medijiem. Palīdzība kompensācijas apmēra noteikšanā.

6. Klienta interešu pārstāvēšana un aizsardzība tiesā, konkurences padomē, policijā un citās kompetentās iestādēs jautājumos, kas saistīti ar strīdu kārtošanu attiecībā uz publikācijām medijos.

7. Klienta atbalsts konsultāciju veidā.

Uzdodiet jautājumu juristam
Aktuāli